CLICK CLICK

December 06, 2013

Ada.. Tapi Tak Ada..

- Where have you been all my life?! -

Ada je kat sini. Kekekee.. Hi, everyone :) Ni nak habaq.. Sebenaqnya aku ada je kat blog ni, seharian ngadap laptop sampai pening. Tapiiiii..

Aku tak ada kat sini.

Yeap, gitulah dia. Haha. Entah ler, mood nak blogging tu dimakan angin agaknya ,__, Rasa macam malaaaaaaas gila nak layan blog at the moment. Nak type entry, nak blogwalking, nak apa semuanya lahh malas. Huu. Sebab tu banyak comments tak approve lagi, takut terlepas pandang untuk jejak kasih korang balik.

Tapi standard lah kan, dalam semua benda mesti ada pasang surut ;D Haha. Ni semua sebab last Saturday aku busy gila sampai tak sempat blogging. Aku masuk blog pun entry tentang kisah aku je sekarang.

Yelah, dah namanya journal online kannn.. Hehee. Nanti-nanti la bw ekk. Ini malam nak entah taktau nak buat hapee tapi malas nak buat benda. Whatthehewwww? -.-


6 comments:

  1. sama la kita.. ada pasang surut.. kdg2 karam.. hehehe :P

    ReplyDelete
  2. Take your time bebeh..singhh mlm kat blog vee..nite2 vee :)

    ReplyDelete
  3. same la ngn kite ni..kekadnag ade je mood nk BW..kekadang xde..perlukan waktuu

    ReplyDelete
  4. izudean lama tak bw sbb busy,
    new header, nice...

    ReplyDelete
  5. akak pun sama.. ikut mood juga.. hehe..

    ReplyDelete
  6. saya pun sekarang macam akak jugak.. ada je depan laptop,tapi nak bw semua tu,malass... ngeh ngeh ngeh :p

    ReplyDelete