CLICK CLICK

October 28, 2013

Ini WA Punya Supper. Hohohoho.

Yehuuu, warga Malaysia!!

Are u guys asleep? I just woke up from a "nap". Hohoho. Nap lah sangat. Tertidur to be exact.

And ini wa punya supper.
Ice Milo + Oreo. A very simple supper. 

Pecahkan Oreo biscuits, letak dalam mug, masukkan milo sejuk. DONE. Hahahaha.

Lepas ni supper bread + roselle jam kot?? Tunggu kak +Lieya Von Jay pos pegi sini. Ahaks.

Pst.. Harga Oreo + Milo tin masih sama, tak naik lagi.









Eh?? 

Haha. Tetiba hyper active di waktu malam. Pfts.

Selamat malam sayang, selamat malam kasih..

9 comments:

  1. Amboi...terliur tengok air+milo ais...sedappppppppppppp nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erk, lap liur tuu. Comot seyhh :P

      Delete
  2. morning lea , owh best gak menu tu , have nice day yerr :)

    ReplyDelete
  3. hahaha...kak sally mintak kak Lieya, dia buat dunno je...sedih! :P

    ReplyDelete
  4. rajinnya supper...kalau lapar waktu malam konpem saya tak boleh ringgan kan kaki ke dapur...sobss...buatkan boleh? hehehehe

    ReplyDelete
  5. nampak sedap ooooo~ haha kat cina ni i minum teh je :p

    ReplyDelete
  6. ui kata tak suka roselle.. kan vee suka kat roslee hahahhaa ^_^ dari jauh kak nampak biskut tu macam ulat ^_^

    ReplyDelete
  7. hehe..nampak macam sedap je.
    simpan dulu dalam peti ais.
    pastu baru minum.

    ReplyDelete