CLICK CLICK

January 01, 2013

Segment [Yes or No?]

Taaaaaakk, ini bukan segment, tapi hanya aku mempersoalkan diri sendiri. Hahaha. Banyak dah segment aku join and ada jugak terfikir, nak buat segment ke tidak.. Boleh je kalau aku nak buat actually tapi ada beberapa soalan yang menghantui [ayat -_-''] diri ini.. Errr..

 Kalau aku buat nanti, agak-agak ada tak orang nak join?? And kalau aku buat, apa hadiah nya?? Wa mana reti edit blog.. Nak review orang, adess. Rasa kerdil sangat-sangat, mana tau ada blogger OTAI yang join. Aku newbie - nak review blog otai? Hoiiikkk >< Kalau cari sponsor, lagi lah tak retiiiii! Ngiahahaa..

So..

Ada sesiapa nak tolong jawab?? Hahah.

Tapi kan.. Orang cakap.. Kalau tak cuba macam mana nak tau ada orang ke tak yang sudi join? Kalau tak cuba, macam mana nak belajar cari sponsor, edit blog ke [walaupun aku tau ini mustahil]. Abis tu?? 

Kita berserah kepada takdir. Hahah. Okay boleh lempang saya. ><



2 comments:

  1. wah...btul tu..klu tak cuba mcmna nak taw..haha..:) gud luck ok..:D

    ReplyDelete
  2. Haha.. buat je la... bagi t shirt ke ape ke.. hehe..

    ReplyDelete